Nederlandse Floorball en Unihockey BondLogo NeFUB
Partners:

International Floorball Federation
NOC*NSF
Nederlandse Loterij
Zone
Floorball Academie Nederland

< < Terug

Uitnodiging: Algemene Ledenvergadering


20-09-2004; 

Beste NeFUB leden.

Zoals jullie weten zijn sinds 1 september jongstleden de ‘Nederlandse Floorball en Unihockey Bond' en de ‘Stichting Unihockey Nederland' gefuseerd tot de nieuwe NeFUB! Op 9 oktober organiseert de nieuwe NeFUB haar eerste ALV. Op het programma staat onder andere de verkiezing van het nieuwe bestuur.

In de nieuwe organisatie is er sprake van een bestuur en een bureau. Het bureau (gevestigd in het Gasunie gebouw in Groningen) valt onder verantwoording van het bestuur. De directeur bureau heeft de dagelijkse leiding op het bureau en is verantwoordelijke voor de communicatie met het bestuur.

Aangezien de werknemers van het bureau (4 parttimers) 5 dagen per week aanwezig zijn, zullen er een aantal van de taken van het bestuur worden overgenomen. Het zijn vooral de administratieve taken die gecentraliseerd kunnen worden om het efficiŽnter te maken. Bovendien betreft het zaken die merendeel overdag geregeld moeten worden.

Vanuit het bureau is de vraag naar hulp groot. De NeFUB is voor het komende jaar op zoek naar mensen die het leuk vinden clinics te geven, boarding te vervoeren en/of scheidsrechter te zijn bij ťťn van onze toernooien, zoals bijvoorbeeld de Gasunie High School Competition. Unihockey wordt steeds bekender in Nederland, maar nog lang niet alle jeugd is ermee bekend. De clinics, materiaalverhuur en toernooien spelen een belangrijke rol in het ontginnen van de witte vlekken op de unihockeykaart. Er zijn zowel evenementen in het weekend als door de week en er is een vergoeding beschikbaar.

Lijkt het je leuk je bijdrage te leveren?!! Mail naar Anna: a.kijlstra@nefub.nl dat het je leuk lijkt voor de NeFUB te werken. Zij stuurt je dan meer informatie toe. Met vragen kun je bellen met het bondsbureau: 050 521 21 96.

Uiteraard zijn er ook voor diverse commissies vrijwilligers nodig. Daarvoor kun je je melden bij het bestuur. Ook als je af en toe actief wilt zijn, horen we dat graag!

Hieronder volgt dan tot slot een overzicht van de taakverdeling bij de NeFUB. Het bestuur zal dus bij de ALV in oktober een nieuwe indeling krijgen.

Bestuur:
Hans Botman = voorzitter (voorzitter@nefub.nl)
Alisia Peters = secretaris (secretaris@nefub.nl)
Jan-Paul van Loon = penningmeester (penningmeester@nefub.nl)
Jacob Hoogenboom = technische zaken (technische_zaken@nefub.nl)
Ilja Clabbers = ondersteuning, sponsoring en PR (ondersteuning@nefub.nl)

Directeur bureau:
Joost van Geel (j.a.van.geel@nefub.nl)

Anna Kijlstra = clinics en materiaalaanvraag
Zij zal de clinic- en materiaalaanvragen behandelen. (a.kijlstra@nefub.nl)

Karien Smit = evenementen en high schoolcompetitie:
Zij zal de evenementen en scholencompetitie gaan organiseren. (k.smit@nefub.nl)

Robert Kuipers = competitiezaken
Hij zal de coŲrdinatie van de zaalreserveringen, boardingvervoer en
contacten met sporthallen. (r.kuipers@nefub.nl)

Marjolein Rasterhoff = secretaris
Zij zal voortaan het algemene aanspreekpunt van de bond zijn. De
communicatie gaat grotendeels via het bureau verlopen. (m.rasterhoff@nefub.nl)

Daarnaast zorgen zo nu en dan stagieres voor aanvullingen op algemeen of
specifiek gebied.

Groeten,
De vernieuwde NeFUB!



 
Goaliedames
ScheidsenJoostenBart
WKdames2007Supporters

 



© Nederlandse Floorball Bond - Sportcentrum Papendal - Papendallaan 60 - 6816 VD Arnhem    meer... tel: +31 (0)26 48 34 589    meer... e-mail: info@nefub.nl